Bent u een NGO en wilt u uw boodschap onder jongeren verspreiden?
Met het project “Engage the Future” helpen wij uw organisatie het thema “women empowerment” bij een jonge doelgroep onder de aandacht te krijgen.
Meld u vandaag nog aan voor de gratis workshop op 12 juni 2018 te Amsterdam en kom meer te weten over hoe u via social media jongeren kunt activeren voor uw organisatie. Maak bij de daaropvolgende wedstrijd kans op een complete productie van uw eigen ontwikkelde online campagne, in samenwerking met EndemolShine Beyond.
Wedstrijd
Jongeren zijn gewend om te communiceren via sociale platformen als YouTube, Instagram en Snapchat. Met deze wedstrijd reiken wij u de noodzakelijke tools aan om uw boodschap met succes te delen via de verschillende platformen en zodoende jongeren te motiveren om zich meer betrokken te voelen.
Workshop
De wedstrijd begint met een intensieve eendaagse workshop, waarbij social media- en marketingexperts u waardevolle informatie en tips geven over hoe online marketing het beste kan worden ingezet. Tijdens deze workshop krijgt u de nodige handvaten om daaropvolgend uw eigen online campagne te ontwikkelen.
Mentoring
In een mentoring fase van vier weken kunt u een eigen campagne en social media strategie ontwikkelen. Tijdens dit proces wordt u begeleid door een ervaren mentor van EndemolShine Beyond, die u in wekelijkse feedbackgesprekken helpt om de campagne vorm te geven.
Pitch
Aan het einde van de wedstrijd vindt de allesbeslissende pitch plaats. Hier presenteert u uw online campagne aan een prominente jury. Nog diezelfde dag wordt de winnaar van de campagne bekendgemaakt.
Prijs
Wij brengen de winnende online campagne tot uitvoering. EndemolShine Beyond zorgt voor de volledige productie en distributie van uw campagne.
Nog vragen?
Nog vragen?
Neem contact op met engage-the-future@endemolshine-beyond.nl
Jury

Lenneke van Ingen
Lenneke van Ingen is de bekendste zakenvrouw van Nederland in de entertainmentindustrie en bezit drie bedrijven met bijna alleen maar vrouwelijke werknemers. Met A Million Faces heeft ze een succesvol televisie-castingbureau, dat tevens een grote groep Nederlandse influencers vertegenwoordigt.

Viola Welling
Viola Welling is marketeer, strateeg en regelneef bij ‘all-in-one-storymanagementbureau’ MAAK. Een bureau dat mooie verhalen met krachtige boodschappen maakt die de popcultuur definiëren. Middels storytellingcampagnes voor verschillende bekende merken, krijgen zij mensen in beweging, worden doelen bereikt en wordt betrokkenheid gecreëerd.

Annic ten Duis
Annic ten Duis is expert op het gebied van ondernemen, online en social media. Daarnaast is ze hét bewijs dat je from scratch een succesvol bedrijf kunt neerzetten. In 2009 richtte zij mode nieuwssite I Love Fashion News op (met een bereik van 2,4 miljoen bezoekers per maand). In 2015 werd deze site omgedoopt tot business inspiratie-platform Annic.com en tevens startte ze haar eigen YouTube kanaal.
Workshop
Het startschot voor de wedstrijd “Engage The Future” wordt gevormd door een uitgebreide eendaagse workshop. Hier vertellen social media- en marketingexperts over de verschillende platformen en doelgroepen en geven ze waardevolle tips over online campagnestrategieën.
De gratis workshop vindt plaats op 12 juni 2018 op het hoofdkantoor van EndemolShine Beyond in Amsterdam.
EndemolShine Beyond is specialist op het gebied van ontwikkeling en productie van online video. Als hoofd van Beyond weet Frank de Wit hoe content wordt gemaakt met een hoog organisch bereik, hoge kijktijd en hoge impact op vooraf definieerde (merk)doelstellingen.
Als co-founder van ‘all-in-one-storymanagementbureau’ MAAK, weet Omar Kbiri als geen ander een goed verhaal te vertellen. MAAK is dan ook een bureau dat mooie verhalen met krachtige boodschappen maakt die de popcultuur definiëren. Middels storytellingcampagnes voor verschillende bekende merken, krijgen zij mensen in beweging, worden doelen bereikt en wordt betrokkenheid gecreëerd.
Lenneke van Ingen is de bekendste zakenvrouw van Nederland in de entertainmentindustrie en bezit drie bedrijven met bijna alleen maar vrouwelijke werknemers. Met A Million Faces heeft ze een succesvol televisie-castingbureau, dat tevens een grote groep Nederlandse influencers vertegenwoordigt.
Arjen Lubach is een veelzijdig persoon: schrijver, komiek en tv-presentator. Hij is vooral bekend van zijn satirische nieuwsprogramma ‘Zondag met Lubach’ waarin hij sociale thema’s en problematiek bij het grote publiek weet te krijgen. Met dit programma won hij in 2016 de Zilveren Nipkowschijf en in 2017 de Gouden Televizier-Ring.
Fotocredit: David Cenzer
Joris Garritsen werkt bij één van de grootste mediabureaus in het land. MediaCom concentreert zich op de verspreiding van de inhoud. Bedrijven kunnen goede content maken, maar dit moet vervolgens via de juiste systemen en op de juiste wijze gedistribueerd worden.
Als Partnershipmanager bij YouTube weet Marijn Poeschmann alles over videostrategieën. Steeds meer content is verpakt in video’s en creatieve video content is een krachtig middel om een loyale fanbase op te bouwen en een boodschap over te brengen.
XXS Amsterdam is één van de grootste creatieve bureaus van Nederland en de afgelopen twee jaar door de SAN genomineerd tot bureau van het jaar.
Map van Arem heeft met haar talentvolle team diverse inspirerende en award winnende cases opgezet, waaronder “Europride” (Hema), “Opening Fabian’s World” (Nierstichting) en “Zorg voor #deleven” (Anderzorg).
Met GoSpooky richtte de 19-jarige Tim van der Wiel het allereerste Snapchat-marketingbureau van Europa op. Inmiddels maakt het bureau campagnes op Snapchat, Instagram en Facebook voor uiteenlopende grote merken en bedrijven én won het de SAN New Kids on the Block Accent in 2016.
Annic ten Duis is expert op het gebied van ondernemen, online en social media. Daarnaast is ze hét bewijs dat je from scratch een succesvol bedrijf kunt neerzetten. In 2009 richtte zij mode nieuwssite I Love Fashion News op (met een bereik van 2,4 miljoen bezoekers per maand). In 2015 werd deze site omgedoopt tot business inspiratie-platform Annic.com en tevens startte ze haar eigen YouTube kanaal.
Storytelling
Online een brand bouwen
Content & sociale relevantie
Social Media
Videostrategie
Digitale distributie
Samenwerken met influencers
Case presentatie
In een mentoring fase van vier weken kunt u een eigen campagne en social mediastrategie ontwikkelen. Tijdens dit proces wordt u begeleid door een ervaren mentor van EndemolShine Beyond die u in wekelijkse feedbackgesprekken helpt om de campagne vorm te geven.
Prijsuitreiking
De winnaar van de “Engage The Future” wedstrijd wordt op 12 juli direct bekendgemaakt, nadat alle deelnemers hun online campagne hebben gepresenteerd aan de jury.
Aanmelding
De “Engage The Future” wedstrijd richt zich op NGO’s; alleen medewerkers van dergelijke organisaties mogen daarom deelnemen.
De wedstrijd en workshop zijn gratis en worden georganiseerd door EndemolShine Beyond Nederland met steun van de Bill & Melinda Gates Foundation.
Wij vragen u bij aanmelding voor de wedstrijd de volgende 3 vragen te beantwoorden:
- Wat zijn uw verwachtingen van de workshop?
- Wat heeft u altijd al willen weten over social media/online video?
- Wie van uw organisatie mogen wij verwelkomen bij de workshop?
Stuur uw antwoorden in een e-mail naar: engage-the-future@endemolshine-beyond.nl
Sluitingsdatum voor aanmelding is 10 juni 2018
Het aantal deelnemers is maximaal 30